Zsírégetés 2 szint

zsírégetés 2 szint

Ebben a zónában érdemes végezni a bemelegítés első szakaszát, a levezetést és az új összetett mozdulatok tanulását.

zsírégetés 2 szint tud súlycsökkenés hatása időszak

Célszerű hosszan tartó 40 percet meghaladó ciklikus mozgást választani mint a tempós gyaloglás, lassú kocogás, úszás, kerékpározás. Ebben a zónában mozgás közben még kényelmesen tud beszélni.

Ebben a zónában kezdőként is biztonságosan dolgozhat. Ez a zóna már fokozott megterhelést jelent a testnek, a légzés nehézkessé válik, ilyenkor már nem tud egybefüggő mondatokban beszélni.

zsírégetés 2 szint zsírvesztés de görbék tartása

A kezdők mindenképp kerüljék! Ennél magasabb pulzusszám veszélyes lehet, hiszen ezzel túlterheli keringését!

zsírégetés 2 szint lgd 4033 fogyás

Ha szeretné terhelés közben ellenőrizni melyik pulzustartományban van, de nincs pulzusmérő órája vagy okoseszköze ehhez, akkor egyszerűen a csukló vagy nyaki verőér kitapintásával 1 percen keresztül számolja pulzusát és jegyezze fel meghatározott időközönként az értékeket.

Ha nem szeretne ilyen hosszú pihenőt tartani, elegendő 6 másodpercig számolni, majd beszorozni zel az értéket.

zsírégetés 2 szint diéta fogyás étrend

Az edzés során ilyen módon mért eredmények átlagával ellenőrizhetjük edzésmunkánk hatékonyságát.

Lehet, hogy érdekel