Híd póz a fogyáshoz, Jóga a fogyás sikeréért | nlc

Hogyan működik a jóga a fogyáshoz

Hogyan működik a jóga a fogyáshoz

Súly csökkentés Javított rugalmasság Ezen fizikai előnyökön kívül számos mentális előny létezik, például hogyan segíthet az ember a stressz enyhítésében. A sok stressz teljesen el tudja téveszteni az embert, és pusztító hatást gyakorol a szervezetre is. Hogyan segíthet a jóga a testsúly kezelésében?

fogyás mp

Mozgalmas életmódunk és munkaterhelésünk nagy stresszt okoz, és sok zsír halmozódik fel a testben. Nagy a kockázata a betegségeknek és a rossz egészségi állapotnak. A fogyás és a siker fogyás medspa maradás növeli önbecsülését és kontrollálja a stresszt. Az aktív anyagcsere elősegíti a fogyást és a testzsír gyorsabb égetését.

  • Még ha egészséges étrendet követünk és rendszeresen edzünk is, elérni a lapos hasat nem megy egyik pillanatról a másikra.
  • Fogyni béta blokkolók

A test pH-értékének fenntartása: A túl savas pH hajlamos arra, hogy zsírokat tároljon a szervezetben, hogy megvédje magát a savaktól, ami a szervekben és az erekben lerakódáshoz vezet.

A jóga segíthet a kiegyensúlyozott pH fenntartásában. Májfunkciók: A máj az egyik legfontosabb belső szerv. Létfontosságú szerepet játszik a szervezet méregtelenítésében a káros anyagok öblítésével. A joogasanák segítenek a máj működésének javításában. Javítja az izmok erejét: A jóga pózok, amelyek megkövetelik a testtől az izmok nyújtását és összenyomását, aktív testsúlycsökkenést eredményeznek a testzsír felhasználásával.

Híd póz a fogyáshoz

Mit tehet érted a jóga? Az emberek különböző dolgokat próbálhattak ki, beleértve a fogyókúrás tablettákat, géleket, krémeket és olajokat. Elsőre hatékonynak tűnhetnek, de hosszú távon igen hatással van a testre. Egyes jógapózok segítenek a test különböző részeinek, valamint a végtagok és az anyagcsere stimulálásában, ezáltal elősegítve a fogyást.

Hegyi jóga póz (Tadasana)

Ez néhány póz, amelyek segítenek a tónusú lábak és a lapos has kialakításában. Híd póz a fogyáshoz jóga póz Tadasana Álljon lábakkal együtt, karjaival oldalra, vállmagasságban. Lélegezzen be, és söpörje fel a karját az ég felé, bicepszével a füléhez igazítva. Kilégzéskor vigye vissza a karját a szív közepére.

Kapcsolódó bejegyzés

A légzésének simának és egyenletesnek kell lennie. Érezd, hogy a gerinc megnyúlik, amikor minden lélegzetet vesz, és tartsa egy percig. Tartsa csukva a szemét. Harcos jóga póz Virabhadrasana Ez az egyik legjobb póz, amely egyszerre célozza meg a karokat, a combokat és a hátsó izmokat. Álljon egyenesen széttartott lábakkal.

fogyni vs fogyás

Hozza fel a kezét a feje fölé, és mozgassa a feje fölé. Ennek során fordítsa jobbra a törzsét. Nyújtsa ki a hasi izmokat, amennyire csak tudja. Ez megfeszíti izmait és erőt ad testének.

Hogyan legyen kisebb az árnyékod? Fogyás ésszel

Ismételje meg akár háromszor is mindkét oldalon. Mozgassa a jobb lábát a jobb oldalra, és hajlítsa meg a jobb térdét, miközben karjait a talajjal párhuzamosan tartja.

Háromszög póz

Maradjon ebben a helyzetben 30 másodperc és 1 perc között. Ismételje meg ugyanazt a gyakorlatot mindkét oldalon.

ha megáll a fogyás

Híd póz Paripurna Navasana Ez egy erőteljes hasi zsírégető gyakorlat. Kivágja a zsírt a hasból, tonizálva és erősítve a hasizmokat a gerincvel együtt. A nyak számára is hatékony gyakorlat. Lélegezzen ki és emelje híd póz a fogyáshoz a testet a földről, és próbáljon meg egy percig ebben a helyzetben maradni. Érezze az izmok nyújtását és a feszültséget a hasi régióban. Ha szeretnél kipróbálni valami kihívást, megpróbálhatod megemelni a lábad a levegőben, továbbra is ugyanabban a helyzetben maradva.

Lassan lélegezzen ki, és térjen vissza a kiindulási helyzetbe. Széles karú Cobra Pose Bhujangasana Feküdjön a szőnyegen, arccal lefelé.

kalóriaégető jóga és nyújtás.

Tegye a tenyerét oldalra, könyök hajlítva. Belégzéskor nyúljon olyan ponthoz, mint a kobra koronája, és ujjhegyeit nyomja a padlóhoz. Tartson 10 lélegzetet ebben a helyzetben, majd kilégezze.

Megnyújtja a borda izmokat, amelyek lehetővé teszik a borda ketrecének kibővítését, ezáltal növelve a légzési kapacitását.

Elmetest gyönyörű lélek

Vegyen le néhány lassú és mély lélegzetet, engedje le magát irányítással. Fordulj az oldaladra, és lazíts el a karjaid mellett. Tehén póz Ez a póz hatékonyan szolgálja az alsó stressz miatt érzett stressz elhárítását. Ez a mozgás segít megcélozni a hát, a csípő, a has, a mellizom és a tüdő izmait. Tegye térdét a csípő alá, csuklóját pedig a váll szintje alá.

Lehet, hogy érdekel